.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انصراف بسکتبال گرگان از ادامه مسابقات لیگ برتر

مدیرعامل باشگاه شهرداری گرگان در نامه‌ای به رئیس فدراسیون بسکتبال انصراف تیم گرگان را از ادامه مسابقات لیگ برتر اعلام کرد.

به گزارش
شمال نیوز به نقل از فارس ابراهیم کریمی در این نامه آورده است: با وجود همه مشکلات، کمبودها و فقدان منابع مالی با دلسوزی مدیران استانی و شخص مدیرکل تربیت بدنی استان در سال جاری تیم بسکتبال گرگان آماده شرکت در مسابقات لیگ برتر کشور شده بود.
وی تصریح کرد: در شرایط کنونی دیناری بدهی به بازیکنان، کادر و بازار بابت این تیم نداشتیم و حتی قسط اول سال جاری بازیکنان هم در شرف پرداخت است.
مدیرعامل باشگاه شهرداری گرگان گفت: در ساعت 12 روز جاری خبردار شدیم با وجود حضور به اتفاق مدیرکل تربیت بدنی استان و رئیس هیئت بسکتبال استان (معاون سابق سیاسی امنیتی استان گلستان) و دبیر هیئت بسکتبال استان در دفتر رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد رای صادره نسبت به سرمربی با اخلاق تیم بسکتبال گرگان و شهادت دسته‌جمعی مبنی بر عدم خروج الفاظ رکیک، زشت و خدای ناکرده فحاشی از زبان ایشان در بازی سال گذشته با دانشگاه اسلامی آزاد و توضیحات جنابعالی در مورد سوابق فی ما بین و نهایتا تکرار چند باره این جمله از سوی جنابعالی مبنی بر قبول و پذیرش رفع محرومیت و تحویل دستی نامه امضا شده توسط افراد مورد اشاره به شما متأسفانه رای مبتنی بر گزارش خلاف واقع به قدرت خود باقی است.
کریمی گفت: ضمن همه احترامی که به جنابعالی در گذشته و حال داشته و قدردانی از زحمات شما در ادوار مختلف در بسکتبال کشور به نظر می‌رسد یا دست‌ها و یا اراده‌هایی خارج از موضوع قصد تضعیف بسکتبال استان و گرگان را داشته که شاید به شما هم فشار وارد کرده و یا اخبار خلاف واقع می‌رسانند.
مدیرعامل باشگاه شهرداری گرگان گفت: لذا رسما انصراف خود را از بازی‌ها اعلام کرده و موضوع سفر به اهواز را منتفی می‌کنیم.
کریمی اذعان داشت: انشاء‌الله سال یا سال‌های آینده توفیق حضور برای تیم گرگان به عنوان یکی از دو تیم قدیمی‌ترین حضور در لیگ برتر فراهم شود.
گفتنی است این نامه به استاندار گلستان مدیرکل حوزه وزارتی و مشاور وزیر ورزش و جوانان، معاون ورزش وزارت ورزش و جوانان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.